ČESTA PITANJA

1Mogu li naručiti vaše proizvode putem e-maila?
Radno vrijeme specijalizirane trgovine je od ponedjeljka do petka od 9-17h jer u jutarnjem terminu opskrbljujemo naše bolničke pacijente i odjele. Ako Vam ne odgovara dolazak u trgovinu, sve proizvode možete naručiti putem kontakt obrasca na ovoj stranici, a mi ćemo Vam se u najkraćem roku javiti i poslati ponudu. Po plaćenoj ponudi, isti dan šaljemo željeni proizvod.
2Mogu li u OxyMaru dobiti pomagalo propisano od liječnika putem doznake?
Da, OxyMar je ugovorni isporučitelj HZZO-a što znači da sve doznake možete realizirati u našoj specijaliziranoj trgovini.
3Koji su načini plaćanja u OxyMaru?
Proizvode koje ste naručili možete platiti prilikom preuzimanja, internetskim bankarstvom prema ponudi ili u fizičkoj trgovini - gotovinom i karticama Visa, Maestro i Mastercard.
4Kako mogu vratiti ili reklamirati proizvod?
Vaše zadovoljstvo nam je najvažnije i zato prodajemo samo ono što smo i sami provjerili i testirali, isključivo certificirane medicinske proizvode renomiranih proizvođača. Naravno, uvijek je moguće da Vam proizvod ne odgovara ili ima tehnički nedostatak, a to ćemo lako rješiti – povratom novca uz predočenje računa ili potpuno novim proizvodom.
5Koliko košta dostava na moju adresu?
Dostava je besplatna za sve kupnje ukupne vrijednosti veće od 50 EUR. Za kupnje iznosa do 50 EUR, kupac plaća troškove dostave prema važećem cjeniku dostavne službe - Hrvatske Pošte.

IMATE PITANJA? PIŠITE NAM!