ČESTA PITANJA
![OxyMar FAQ](https://oxymar.hr/wp-content/uploads/2023/03/OxyMar-FAQ.png)
Mogu li naručiti vaše proizvode putem e-maila?
Radno vrijeme specijalizirane trgovine je od ponedjeljka do petka od 12-17h jer u jutarnjem terminu opskrbljujemo naše bolničke pacijente i odjele. Ako Vam ne odgovara dolazak u trgovinu, sve proizvode možete naručiti putem kontakt obrasca na ovoj stranici, a mi ćemo Vam se u najkraćem roku javiti i poslati ponudu. Po plaćenoj ponudi, isti dan šaljemo željeni proizvod. Slanje je u OxyMaru uvijek besplatno!
![OxyMar FAQ](https://oxymar.hr/wp-content/uploads/2023/03/OxyMar-FAQ.png)
Mogu li u OxyMaru dobiti pomagalo propisano od liječnika putem doznake?
Da, OxyMar je ugovorni isporučitelj HZZO-a što znači da sve doznake možete realizirati u našoj specijaliziranoj trgovini.
![OxyMar FAQ](https://oxymar.hr/wp-content/uploads/2023/03/OxyMar-FAQ.png)
Koji su načini plaćanja u OxyMaru?
Naše proizvode možete platiti gotovinom i karticama Visa, Maestro i Mastercard.
Odobravamo i plaćanje na rate za iznose veće od 75 eura.
![OxyMar FAQ](https://oxymar.hr/wp-content/uploads/2023/03/OxyMar-FAQ.png)
Kako mogu vratiti ili reklamirati proizvod?
Vaše zadovoljstvo nam je najvažnije i zato prodajemo samo ono što smo i sami provjerili i testirali, isključivo certificirane medicinske proizvode renomiranih proizvođača. Naravno,
uvijek je moguće da Vam proizvod ne odgovara ili ima tehnički nedostatak, a to ćemo lako rješiti – povratom novca uz predočenje računa ili potpuno novim proizvodom.
![](https://oxymar.hr/wp-content/uploads/2023/03/OxyMar-CA-MI.png)
![](https://oxymar.hr/wp-content/uploads/2023/03/OxyMar-DrSenst.png)
![](https://oxymar.hr/wp-content/uploads/2023/03/OxyMar-JABLOTRON.png)
![](https://oxymar.hr/wp-content/uploads/2023/03/OxyMar-SOMNISHOP.png)
![](https://oxymar.hr/wp-content/uploads/2023/03/OxyMar-SYSMED.png)
![](https://oxymar.hr/wp-content/uploads/2023/03/OxyMar-Ugovorni-partner-HZZO.jpeg)
![](https://oxymar.hr/wp-content/uploads/2023/03/Halmed-logo.jpeg)