ČESTA PITANJA

OxyMar FAQ

Mogu li naručiti vaše proizvode putem e-maila?

Radno vrijeme specijalizirane trgovine je od ponedjeljka do petka od 12-17h jer u jutarnjem terminu opskrbljujemo naše bolničke pacijente i odjele. Ako Vam ne odgovara dolazak u trgovinu, sve proizvode možete naručiti putem kontakt obrasca na ovoj stranici, a mi ćemo Vam se u najkraćem roku javiti i poslati ponudu. Po plaćenoj ponudi, isti dan šaljemo željeni proizvod. Slanje je u OxyMaru uvijek besplatno!
OxyMar FAQ

Mogu li u OxyMaru dobiti pomagalo propisano od liječnika putem doznake?

Da, OxyMar je ugovorni isporučitelj HZZO-a što znači da sve doznake možete realizirati u našoj specijaliziranoj trgovini.
OxyMar FAQ

Koji su načini plaćanja u OxyMaru?

Naše proizvode možete platiti gotovinom i karticama Visa, Maestro i Mastercard. Odobravamo i plaćanje na rate za iznose veće od 75 eura.
OxyMar FAQ

Kako mogu vratiti ili reklamirati proizvod?

Vaše zadovoljstvo nam je najvažnije i zato prodajemo samo ono što smo i sami provjerili i testirali, isključivo certificirane medicinske proizvode renomiranih proizvođača. Naravno, uvijek je moguće da Vam proizvod ne odgovara ili ima tehnički nedostatak, a to ćemo lako rješiti – povratom novca uz predočenje računa ili potpuno novim proizvodom.